23 de octubre de 2008

Efímera bellesa

8 comentarios:

Unknown dijo...

Que guapa Núria! Imaginació i creativitat.
M'agrada sobretot sa teva expresió de sa cara.
Salut

Anónimo dijo...

Un altre de les teves estupendes fotografies.

Nuri´s touch!!

Salutacions.

Danimenorca dijo...

Jo, yo quiero saber como tu, mare mia...fantastica.
Saludos

Carol López dijo...

Estás guapissima, la originalitat i creativitat que ens mostres dia a dia es increible, jo vui ser com tuuuu, jejejeje..
Besitos reina.

Anónimo dijo...

Que guapa que has sortit, en una foto tan guapa! Té sa teva firma, ets única. Segueix així!

Joan Fuxà dijo...

Ja t'ho han dit tot, jeje!
una altra foto molt xula.
Salut

Anónimo dijo...

Cada vegada em sorprens més. Felicitats Nuri, ets una artista.

EVA CARDONA dijo...

Aquest darrers retrats son molt xulos. M'agrada molt el tractament ue li donás a les teves fotografies. Tenen un toc que es molt personal !1 enhorabona!

IFOTUS - Adquiere alguna de mis imágenes impresas en alta calidad

IFOTUS - Adquiere alguna de mis imágenes impresas en alta calidad
http://www.ifotus.com//nuri-segui
DERECHOS DE AUTORSe prohíbe la copia, reproducción o publicación en cualquier medio de las imágenes que se muestran en este sitio web sin el permiso y consentimiento previo del autor.

WEB

http://nurisegui.4ormat.com/

Nuri

nurisegui@gmail.com
page counter