23 de marzo de 2008

Equilibri orgànic III

6 comentarios:

Gloria Álvarez dijo...

Hola Nuri. M'agrada tota la sèrie però aquesta és molt especial, té una delicadesa que et posa els pels de punta. M'encanta.

Encantada d'haber-te conegut, va ser un dia per recordar-ho.

Anónimo dijo...

Per mi tb va ser un plaer, varem disfrutar moltissim, fins sa pròxima!

Fran González dijo...

Que composición más chula! Me gusta mucho, me parece original y creativa.
Saludos!

Anónimo dijo...

Estic amb na Glòria, aquesta m'agrada molt. Enhorabona.

Unknown dijo...

Realment bella. Sembla que te un "tel" davant i al fons la teva siluette...m'agrada!!!

Angel Gomila dijo...

felicitats per aquesta serie, m'ha encantat.

IFOTUS - Adquiere alguna de mis imágenes impresas en alta calidad

IFOTUS - Adquiere alguna de mis imágenes impresas en alta calidad
http://www.ifotus.com//nuri-segui
DERECHOS DE AUTORSe prohíbe la copia, reproducción o publicación en cualquier medio de las imágenes que se muestran en este sitio web sin el permiso y consentimiento previo del autor.

WEB

http://nurisegui.4ormat.com/

Nuri

nurisegui@gmail.com
page counter